Regulamin serwisu.
Regulamin serwisu „Restart Serwis – Paweł Szweda”
Pozostawienie urządzenia w serwisie jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
Klient – osoba fizyczna lub firma powierzająca sprzęt do naprawy.
Sprzęt – urządzenie elektryczne lub elektroniczne (komputer, telewizor, telefon komórkowy itd.)
Serwis – Firma „Restart Serwis – Paweł Szweda ul. Gotartowicka 62c 44-251 Rybnik”
1. Niniejszy regulamin dotyczy wykonywania czynności serwisowych, konserwacyjnych oraz pozostałych usług oferowanych przez firmę „Restart Serwis Paweł Szweda” na zlecenie klienta.
2. Serwis zastrzega sobie prawo do zmiany treści regulaminu bez informowania o tym klientów, aktualny regulamin będzie na bieżąco publikowany na stronie http://www.restartserwis.pl
3. Klient wyrażą zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zlecenia serwisowego oraz kontaktu ze strony serwisu. Administratorem tych danych jest serwis.
4. Miejscem wykonywania usług przez serwis jest siedziba na ul. Gotartowickiej 62c w Rybniku, w szczególnych sytuacjach w miejscu wskazanym przez klienta za zgodą właściciela serwisu.
5. W momencie oddania sprzętu do serwisu klient otrzymuje potwierdzenie przyjęcia sprzętu do naprawy upoważniające go do odbioru urządzenia. Potwierdzenie zawiera dane klienta, informacje o sprzęcie, numer zlecenia, opis usterki, opis stanu urządzenia, spis akcesoriów dostarczonych przez klienta.
6. Sprzęt może zostać odebrany tylko za okazaniem potwierdzenia przyjęcia sprzętu do serwisu.
7. W przypadku zgubienia potwierdzenia przyjęcia sprzętu, ten może zostać wydany jedynie osobie zlecającej na podstawie dowodu osobistego lub innego dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego tożsamość, po podpisaniu oświadczenia o prawie do ww. sprzętu.
8. Po wykonaniu naprawy lub w przypadku rezygnacji klienta pobierana jest opłata, zaakceptowana przez klienta oraz odnotowana na karcie sprzętu oraz potwierdzeniu odbioru dla klienta. Podczas odbioru klient otrzymuje paragon lub fakturę VAT.
9. Klient oddając sprzęt do serwisu oświadcza iż jest właścicielem tego urządzenia, peryferii oraz oprogramowania i plików, oraz że pochodzą one legalnego źródła. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za legalność systemu oraz aplikacji i plików na sprzęcie klienta.
10. Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę części lub całości danych w wyniku czynności serwisowych. Dotyczy to zarówno utraty plików podczas reinstalacji systemu jak i z powodów nie zależnych od serwisu (np. uszkodzony dysk twardy). Na życzenie klienta wskazane dane mogą zostać zarchiwizowane, lecz musi to zostać zapisane na karcie sprzętu podczas przyjęcia urządzenia do naprawy.
11. W przypadku kiedy stwierdzono wcześniejszą próbę naprawy utrudniającą dokonanie diagnozy serwis może naliczyć dodatkowe koszty.
12. Serwis może odmówić naprawy sprzętu z powodu niedostępności niezbędnych podzespołów lub z przyczyn niezależnych od serwisu.
13. Za uszkodzenia oraz wady wykryte w trakcie naprawy serwis nie ponosi odpowiedzialności.
14. W przypadku rezygnacji klienta z naprawy serwis zastrzega sobie prawo do zwrotu sprzętu o nieco innych objawach co jest wynikiem czynności serwisowych oraz wymienionych podzespołów.
15. W przypadku wykonywania czynności serwisowych ingerujących w dużym stopniu w strukturę urządzenia serwis zastrzega sobie prawo do zwrotu urządzenia o innych objawach lub innym stopniu uszkodzenia np. reballing. Każdorazowo klient jest informowany o takiej możliwości.
16. Na większość usług serwis udziela 12 miesięcznej gwarancji. Gwarancja na wymieniane podzespoły spoczywa na producencie lub dostawcy i jest zależna od jego decyzji. W szczególnych sytuacjach długość okresu gwarancyjnego może zostać zmieniona np. w przypadku sprzętu po zalaniu lub po amatorskiej próbie naprawy. Okres gwarancji jest zawsze wskazany na potwierdzeniu wydania.
17. Gwarancja dotyczy tylko uszkodzeń, które były celem naprawy i wymienionych podzespołów. Serwis nie udziela gwarancji na oprogramowanie.
18. Warunkiem zgłoszenia gwarancji jest dostarczenie potwierdzenia wydania sprzętu z serwisu, które klient otrzymał podczas odbioru oraz rachunku lub faktury VAT.
19. Decyzję w sprawie gwarancji serwis wydaje do 14 dni od dostarczenia sprzętu do serwisu.
20. Gwarancja nie będzie akceptowana w wypadku naruszenia plomb gwarancyjnych lub uszkodzeń z winy klienta.
21. Gwarancja może nie zostać uwzględniona jeśli na poprawność działania sprzętu ma wpływ uszkodzenie innego elementu niż ten, który podlegał wcześniejszej naprawie.
22. Gwarancja nie zostanie uwzględniona w przypadku:
– jakichkolwiek uszkodzeń mechanicznych, które nie zostały odnotowane na karcie przyjęcia sprzętu do naprawy podczas poprzedniej wizyty w serwisie.
– eksploatacji urządzenia niezgodnie z zaleceniami producenta
– z powodów niezależnych: przepięcia sieci, zalanie
23. W wypadku naprawy gwarancyjnej klient jest zobowiązany dostarczyć sprzęt do serwisu na własny koszt, transport ze strony serwisu odbywa się za uiszczeniem opłaty w wysokości 3zł/km. Koszt odwiezienia sprzętu pokrywa serwis jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie. Koszt transportu do serwisu nie podlega zwrotowi.
24. Czas naprawy gwarancyjnej może ulec wydłużeniu z powodów nie zależnych od serwisu (opóźnienia w dostawie podzespołów itp.).
25. Po naprawie gwarancyjnej klient otrzymuje nowe potwierdzenie wydania sprzętu, okres gwarancyjny zostaje wydłużony o ilość dni jaką ten był w serwisie.
26. Gwarancja nie dotyczy zainstalowanego systemu oraz aplikacji ze względu na ingerencję użytkownika.
27. O zakończeniu naprawy klient zostanie poinformowany przez wskazany przez niego sposób. Każda próba skontaktowania się z klientem zostanie odnotowana.
28. W przypadku nie odebrania sprzętu w ciągu 30 dni od dnia poinformowania klienta zostanie naliczona opłata magazynowa w wysokości 3zł za każdy następny dzień. Odbiór sprzętu będzie możliwy po uiszczeniu opłaty za magazynowanie.
29. Po 3 nieudanych próbach skontaktowania się z klientem zostaje wysłana wiadomość SMS lub/oraz e-mail o zakończeniu naprawy oraz rozpoczyna się okres 30 dni po upływie, których zostanie rozpoczęte naliczanie opłaty magazynowej.
30. Podany klientowi czas naprawy jest orientacyjny i może ulec wydłużeniu z powodów niezależnych od serwisu.
31. Wymienione elementy oraz odpady są utylizowane.
32. Serwis udostępnia sprzęt zastępczy o podobnych parametrach jeśli ma w danym momencie taką możliwość.
33. Klient podczas odbioru sprzętu zastępczego akceptuje jego stan techniczny i odpowiada od tego momentu za wszelkie uszkodzenia. W przypadku uszkodzenia z winy klienta pokrywa on koszty naprawy / zakupu. Podpis na potwierdzeniu przyjęcia jest jednoznaczny z akceptacją warunków wynajmu.
34. Klient zobowiązuje się do zwrotu wypożyczonego urządzenia w terminie do 3 dni od dnia odbioru pozostawionego sprzętu z naprawy dla którego stanowiło sprzęt zastępczy.
W przypadku przekroczenia tego terminu serwis nalicza opłaty za wypożyczenie:
– TV do 32” włącznie – 60zł brutto / doba
– TV od 32” do 42” – 90zł brutto / doba
– TV od 42” – 120zł brutto / doba
– laptop procesory i3 lub podobne – 100zł brutto / doba
– laptop procesory i5 lub podobne – 150zł brutto / doba
– laptop procesory i7 lub podobne – 200zł brutto / doba
– inne urządzenia – 150zł brutto / doba
35. W przypadku gdy klient nie zwróci lub spowoduje uszkodzenie sprzętu zastępczego zostanie obciążony kosztami zakupu:
– TV do 32” włącznie – 1200zł brutto
– TV od 32” do 42” – 1900zł brutto
– TV od 42” – 2500zł brutto
– laptop procesory i3 lub podobne – 2000zł brutto
– laptop procesory i5 lub podobne – 2500zł brutto
– laptop procesory i7 lub podobne – 3700zł brutto
– inne urządzenia – kwota ustalana indywidualnie